۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۱

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا:

درخواست میزبانی از تیم‌های لیگ یک در ورزشگاه چوکای تالش را داریم

درخواست میزبانی از تیم‌های لیگ یک در ورزشگاه چوکای تالش را داریم

آستارا- مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا، گفت: تا زمان آماده شدن استادیوم وحدت آستارا به دنبال گرفتن مجوز میزبانی از تیم‌های لیگ یک در ورزشگاه چوکای تالش هستیم.

علی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دیگر فکر نمی‌کنم که در استادیوم سردار جنگل رشت بازی کنیم، اظهار کرد: در ورزشگاه سردار جنگل رشت حق تیم ما را همیشه می‌خورند و می‌رویم برای درخواست میزبانی از تیم‌های فوتبال لیگ یک در ورزشگاه پوریای ولی تالش و امیدواریم با درخواست فوق موافقت شود.

وی با انتقاد از داوری دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و ملوان انزلی، افزود: برای داوری بازی متأسفم و ایشان داوری بسیار بدی را انجام دادند و دو پنالتی ۱۰۰ درصد را به نفع شهرداری آستارا نگرفتند.

کارگر با تاکید بر اینکه عدم میزبانی در ورزشگاه خانگی خود منجر به باخت تیم ما می‌شود و ما بازی با ملوان را به مسئولان شهرمان باختیم، گفت: همانطور که در بازی با ملوان همه دیدند ما در ورزشگاه رشت میزبان بازی بودیم و همه هزینه‌های برگزاری بازی را پرداخت کردیم اما در واقع مهمان بودیم.

وی، اضافه کرد: از تیم شهرداری آستارا طبق قوانین فقط پنج نفر حق ورود به استادیوم را داشت و این در حالی بود که هواداران تیم ملوان انزلی به راحتی وارد ورزشگاه شدند و در چهار گوشه زمین مستقر شدند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا با بیان اینکه تیم ما در مقابل ملوان بازی خوبی ارائه کرد، افزود: شرمنده هواداران هستیم و در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد.

کد خبر 5355077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha